Kontakt

thermopolisdelac@gmail.com

Friday 6 November 2015

Wish List

Bok!

Odlučila sam napokon sastaviti jednu preglednu wish listu kako bih lakše mogla organizirati ulaganja i u budućnosti sa zadovoljstvom mogla gledati listu stvari za koje sam radila i koje zasluženo posjedujem. Neke komade koje jako i dugo želim točno mogu vizualizirati a sad već čak i locirati na mapi Dublina dok za neke komade tehnike koji bi mi bili od koristi za uspješnije bloganje znam samo okvirno da želim nešto kvalitetnije, bolje i naravno skuplje. Ali idemo redom, dug je popis materijalnih dobara preda mnom! :D



Krenut ćemo s tehnologijom! Voljela bih u skorijoj budućnosti postati vlasnica boljeg laptopa, fotoaparata, mobitela i epilatora. Performanse su mi totalna nepoznanica i prije kupnje ću se posavjetovati s nekim tko je stručniji na tom polju ali za ovu listu su mi sasvim dovoljne lijepe fotografije.











Glavni dio ovog posta čine kozmetička pomagala i kozmetički proizvodi. Kako je ipak riječ o wish listi, ili listi želja, nisam se uopće trudila biti racionalna ni skromna. Svaki od navedenih komada već sam locirala na ulicama Dublina i shvatila sam da uz pomoć kozmetike najlakše stvaram mentalnu mapu grada. Ako mogu dečki znati geografiju po nogometnim klubovima nije ni mene sram ovako si pomoći. :P

























Toliko sam čitala već o ovim svijećama da jednostavno MORAM imati bar jednu, po mogućnosti Božićnu. Moj rođendan je na Badnjak tako da mi cijeli božićni ugođaj još puno više znači i vjerujem da će mi ove godine posebno nedostajati rodni kraj u to vrijeme tako da je svijeća najmanje što si mogu priuštiti za pod bor. :)





Od najdraže majke naslijedila sam, između ostalog, krasne žućkaste zube. Kako je riječ o daru prirode nemoguće mi ih je izbjeliti trakicama ili pastama ali svakako želim u jednom trenutku života ozbiljnije posvetiti vrijeme proučavajući koje su mi opcije da se stvar malo popravi. Osim toga zbog nestašne prirode u djetinjstvu jedan sam zub oštetila i prošla sam desetogodišnju muku nošenja svih vrsta aparatića što je ostavilo traga na mojoj caklini. Iako znam da nije riječ o stravičnom prizoru ipak se ne osjećam posve ugodno kad nosim određene nijanse ruževa a i ne vidim ništa loše u težnji ka perfekciji, pogotovo u svijetu želja. ;)





Slike koje slijede prikaz su mog idealnog izbora odjeće, volim zimsku garderobu i uživam u hladnoćama i prizorima lijepo odjevenih žena u to doba. Uz klasične, pa možda malo i dosadne komade, volim ubaciti malo šarenila; zimi bi to bile tajice sa što više boja i uzoraka, šalovi i kape u bojama i veseli nokti, kapci i/ili usne. :)















Od trenutka kad sam čula za prekrasan Island znala sam da je to otok koji želim (bar) posjetiti. Zapravo oduvijek imam problem sama sa sobom jer do sad ni jedno prebivalište nisam uspjela doživjeti kao svoj dom i kao mjesto gdje želim ostati zauvijek. Težim hladnijim podnebljima, vječnim zimama i noćima, toplim vatrama, veselim ljudima i pjenušavim pivima.





Sve fotografije su besramno pokradene s interneta.


Nadam se da ste uživali u mojoj wish listi, ja uvijek uživam u vašim i velik su mi izvor inspiracije i čežnje ka nerazumnom bacanju para u nepovrat! Pišite mi koje su vaše želje, što biste mi preporučili i jeste li probali nešto s mog popisa?

Hvala na čitanju! Do sljedećeg posta budite mi lijepi, sretni i raspjevani! <3

12 comments:

  1. Mislim da je ovo najduža i najskuplja wishlista koju sam ikad vidjela! haha
    Nadam se da ćeš sve kupiti. :)
    S tvog popisa posjedujem samo Bourjois puder, RT kistove i Canon fotić ali 700D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brutalna je ali ovu listu smatram cjeloživotnom listom želja na koju sam samo skupocjenosti stavljala :D Svejedno se nadam da ću ju što prije iskrižati to jest dat ću sve od sebe da to napravim ovdje u tuđini. :'D

      Delete
  2. Haha ako ako kad su wishliste u pitanju ja sam za to da se ne uzdržavamo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema suzdržavanja, blog trpi sve želje! :D

      Delete
  3. Odlična WL te se nadam da ćeš većinu prekrižiti s popisa :D Island i mene privlači te se nadam da ću ga posjetiti jednom prilikom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja se isto nadam, ovako pregledna lista mi je odlična motivacija za život i rad, hahaha ;)

      Delete
  4. Odlična lista, ne bi imala ništa protiv da ti ukradem nešto sa liste :D Svaka tebi čas ali ja ne težim za hladnijim krajevima,daj ti meni sunce da me bubne u glavu i ja sretna :D Ono što je meni najduže na listi je UD paleta,ne znam još koja a i nikako da se odlučim dati novce za nešto što mi realno ne treba ( o da treba kaže mali vrag na ramenu). Ono što imam sa tvoje liste je Catrice korektor i Revlon puder :D oba su zakon :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Istina, nisu to neke neophodnosti, pogotovo te skupe palete, ali baš volim slagat popis svega što želim. Ima zemalja na svijetu i za tebe i za mene, ja nam objema želim idealno ispunjenje vremenskih prilika :D Danas sam si kupila Catrice korektor i oduševljena sam, pričekat ću s konačnim dojmovima ali na prvu mi je stvarno savršenstvo i odgađa kupovanje pudera na neko vrijeme tako da moram citirat Manianu: opet štedim kupujući. :D

      Delete
  5. Zanimljiva lista, meni je na listi zaposlenje pa barem tjedan dana Irske :D
    Braunov epilator ti preporučam, zbilja su odlični, uzmi si sa nastavcima, trimer je osobito korisna stvar ako si lijena za depiliranje po zimi (ja jesam) hahah :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da obrneš redoslijed na wish listi lakše bi ti bilo - tjedan dana Irske i imaš posao! :D
      Braun epilator sam imala i odličan mi je bio ali sam ga ostavila mami u Hr i odlučila si zaraditi sama za noviji primjerak, trimer zvuči fora ali ja sam toliki zaljubljenik u čupanje iz korijena da bih radije izabrala pincetu nego trimer i to baš za svaki dio tijela :D

      Delete
    2. Najgore znam da bi tako bilo najbolje, ali nisam ja za to. Zanimljivije mi je čitati i gledati tvoje dojmove, a i prijateljica je tamo pa javlja što se događa :)
      I ja volim čupanje, ali preko zime sam baš ljenčina za to i onda mi je bitno da bude što prije gotovo pa samo brzo s trimerom prođem haha :)

      Delete
    3. Onda nam ti lijepo dođi samo uživat kad budeš na godišnjem! :)
      A o depilacijama bolje da nadalje ne lamentiram jer dok čekam trenutak kupnje Bauna tijelo mi se lagano prisjeća na pradavne pretke, da ne kažem da sam si stopostotnu kontracepciju uzgojila. :O ;)

      Delete